Kategorie

eBiuletyn-Newsletter

Spinki do mankietowtest

Często zadawane pytania

1. Jak zamawiać?

1) Wybór towaru

1. Wyszukiwanie pełnotekstowe - wpisz nazwę produktu w polu wyszukiwania w lewym górnym rogu, a następnie naciśnij przycisk "Szukaj". Pokaże się szukany produkt.

2. W zależności od rodzaju biżuterii - zacznij od Kategorii - pierścionki , bransoletki 

3. Poprzez NOWOŚCI , NAJCZĘŚCIEJ KUPOWANE, PROMOCJA

 

2) Dane dotyczące towarów

Po kliknięciu na nazwę przedmiotu kliknij "Widok", aby uzyskać na stronie internetowej sklepu, szczegółowe informacje, takie jak kod produktu, szczegółowy opis, materiał, zdjęcia.

 

3) Dodawanie towarów do koszyka, wzrost cen towarów w koszyku, usuwanie towarów z koszyka 

Jeśli chcesz kupić wybrane elementy, kliknij przycisk "Dodaj do koszyka". Jeśli chcesz dodać więcej elementów, kliknij na "Koszyk" wyświetli się zawartość koszyka tam za pomocą + / - można dodać lub odjąc ilość sztuk danego produktu. Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka wciśnij symbol kosza Jeśli chcesz kontynuować zakupy wciśnij "Kontynuj zakupy" Aby zakończyć zamówienie kliknij ''Dalej"

 

4) Dane kupującego

Podstawowe informacje o kupujących są niezbędne do pomyślnej realizacji zamówienia. Można to zrobić w następujący sposób:

1. Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym serwisie należy się tylko zalogować.

 2. Jeśli chcesz się zarejestrować i założyć konto - podaj adres e-mail i utwórz konto.Wypełnij wymagane informacje i kliknij "Rejestracja"

3. Aby dokonać zakupu bez rejestracji - wypełnij wymagane dane i kliknij przycisk "Kontynuuj"

 

5) Adres i wybór transportu

W tym kroku należy sprawdzić adres do wysyłki. Jeśli jest prawidłowy wciśnij "Dalej" Następnym krokiem jest wybór transportu, który Państwu odpowiada. Należy pamiętać, że każdy środek transportu jest związany z metodą płatności za zamówienie i różni się ceną. Tutaj można również zadecydować czy zakupiony towar ma być zapakowany w ozdobne opakowanie za dodatkową opłatą.  Aby kontynuować, kliknij przycisk "Dalej".

 

6)Wybór płatności i potwierdzenie

W tym kroku należy wybrać metodę płatności, która jest związana z transportem wybranym poprzednim kroku. Jeśli zgadzasz się z zamówieniem, kliknij "potwierdź zamówienie". Następnie w oknie pojawi się potwierdzenie, że zamówienie zostało zakończone i zostanie wysłany do ciebie e-mail do weryfikacji zamówienia i informacje o statusie zamówienia.

 

 


 

 





2. Mam kupon rabatowy z portalu. Jak mogę zamówić?

1) Wybór towarów

Produkty, na które mają Państwo kupon można znaleźć na naszej stronie.

 

2) Szczegółowe informacje na temat towaru

Po kliknięciu na nazwę przedmiotu  kliknij "Widok" tu uzyskasz szczegółowe informacje, takie jak kod produktu, szczegółowy opis, materiał, zdjęcie produktu.

 

3) Włóż produkt do koszyka

Jeśli wybrano produkt, kliknij "Dodaj do koszyka" produkt jest już w koszyku a ty możesz kontynuować zakupy. Po zakończonych zakupach wciśnij ''Koszyk"

 

4) Dane o kupującym

Dane kupującego są niezbędne do pomyślnej realizacji zamówienia. Podczas zakupów z kuponem rabatowym musisz zarejestrować się na naszej stronie.

 Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym serwisie, musisz się tylko zalogować.

Jeśli nie jesteś zarejestrowany musisz to zrobić - podaj adres e-mail i utwórz konto. Wypełnij wymagane informacje i kliknij "Zarejestruj"

 

5) Adres i wybór transportu

Po zakończeniu zakupów kliknij "Koszyk" Pojawią się wszystkie produkty, które zakupiłeś.        

W tym kroku należy sprawdzić, czy dane osobowe są poprawne, następnie wypełnij pole"Bony Rabatowe" i wpisz kod z kuponu, kliknij "Dalej". Teraz wybierz formę płatności i przewoźnika. Transport jest związany z metodą płatności  dlatego ceny za usługę są inne. W tym kroku można również wybrać czy produkt ma być zapakowany w ozdobne pudełko za dodatkową opłatą. Aby kontynuować, kliknij przycisk "Dalej".

 

6) Wybór płatności i potwierdzenie

W tym kroku należy wybrać metodę płatności, która jest związana z transportem.  Jeśli zgadzasz się z zamówieniem, kliknij przycisk "potwierdź zamówienie". W następnym oknie pojawi się potwierdzenie, że zamówienie zostało zakończone i że zostanie wysłany do ciebie e-mail w celu weryfikacji zamówienia i informacja o statusie zamówienia.

 

7) Odbiór i wysyłka towarów

 

O tym, że zamówienie jest gotowe do odebrania w wybranym pukcie dystrybucji zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną. Również gdy zamówienie zostanie wysłane będziesz powiadomiony e-mailem.
Jeśli odbierasz produkt osobiście to weź ze sobą kupon rabatowy.
Jeżeli wartość towaru przekracza wartości wybranego bonu, musisz zapłacić różnicę.
 



 



3. Skąd mam wiedzieć, że zamówienie jest gotowe do odbioru lub zostało wysłane?

Realizacja zleceń trwa około 2-4 dni.

 

ODBIÓR OSOBISTY

Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru otrzymasz powiadomienie email, na adres e-mail na liście kontaktów.

 

WYSYŁKA NA ADRES

Gdy zamówienie jest wysyłane, użytkownik zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail na liście kontaktów. Zostanie również wysłany  sms (numer telefonu jako kontakt) z nr listu przewozowego.


4. Co zrobić aby wybrać rozmiar pierścionka lub kolor (jeśli jest więcej opcji)?

Jeśli wybrany produkt ma rozmiar lub kolor, podaj tę informację w polu komentarza. Pole jest  wyświetlane w kroku "Adres" i to tylko jeśli kupujesz gdy jesteś zarejestrowany.

Jeżeli nie chcesz się zarejestrować w naszym sklepie, możesz wysłać dodatkowe informacje e-mailem allservice.gifts@gmail.com

W treści wiadomości e-mail należy podać swój numer zamówienia.


5. Nie mogę się zalogować do sklepu

Może się zdarzyć, że z powodu aktualizacji lub innych zmian w oprogramowaniu w sklepie może wystąpić błąd i trudności z logowaniem. Jeśli nie możesz zalogować się do sklepu po prostu kliknij na  Zapomniałeś hasła?  i postępuj zgodnie z instrukcjami.


6. Mam kuponu rabatowy do sklepu Eva's biżuteria. Jak go wykorzystać?

Wybrany produkt lub produkty włóż do koszyka, następnie kliknij na ''Koszyk'', pojawią się towary, które kupiłeś. Na końcu podsumowania jest opcja bony rabatowe i miejsce do wpisania kodu. Wpisz kod z kuponu i wciśnij "Dodaj"


7. Chcę reklamować zakupiony produkt. Co powinienem zrobić?

Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt, należy postępować zgodnie z naszą procedurą składania skarg. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w "INFORMACJE" w zakładce  ''Reklamacje i gwarancja zwrotu pieniędzy"


8. Chcę zwrócić produkt. Co powinienem zrobić?

Jeśli chcesz zrezygnować z zakupionego produktu,  więcej informacji znajdziesz na  Zwrot pieniędzy GWARANCJA 


9. Produkt został zapłacony za pośrednictwem witryny dyskontowej, jednak końcowa cena detaliczna jest bez zmian.

Wprowadzany jest zły kod kuponu rabatowego. Proszę jeszcze raz sprawdzić czy wprowadzany kod jest poprawny. Jeżeli jesteś pewien, że wpisujesz poprawny kod kuponu rabatowego skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta na allservice.gifts@gmail.com lub pod nr telefonu 511369798 

Proszę pamiętać o podaniu numeru zamówienia.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0.00Zł
Suma 0.00Zł

Koszyk Realizuj zamówienie