1. Wyszukiwanie pełnotekstowe - wpisz nazwę produktu w polu wyszukiwania w lewym górnym rogu, a następnie naciśnij przycisk "Szukaj". Pokaże się szukany produkt.
2. W zależności od rodzaju biżuterii - zacznij od Kategorii - pierścionki , bransoletki
3. Poprzez NOWOŚCI , NAJCZĘŚCIEJ KUPOWANE, PROMOCJA
2) Dane dotyczące towarów
Po kliknięciu na nazwę przedmiotu kliknij "Widok", aby uzyskać na stronie internetowej sklepu, szczegółowe informacje, takie jak kod produktu, szczegółowy opis, materiał, zdjęcia.
3) Dodawanie towarów do koszyka,wzrost cen towarów w koszyku,usuwanietowarówz koszyka
Jeślichcesz kupićwybrane elementy, kliknij przycisk "Dodaj do koszyka". Jeśli chceszdodać więcej elementów, kliknij na "Koszyk" wyświetli się zawartość koszyka tam za pomocą + / - można dodać lub odjąc ilość sztuk danego produktu. Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka wciśnij symbol koszaJeśli chceszkontynuować zakupy wciśnij "Kontynuj zakupy" Aby zakończyć zamówieniekliknij ''Dalej"
4) Dane kupującego
Podstawowe informacje o kupujących są niezbędne do pomyślnej realizacji zamówienia. Można to zrobić w następujący sposób:
1. Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym serwisie należy się tylko zalogować.
2. Jeśli chcesz się zarejestrować i założyć konto - podaj adres e-mail i utwórz konto.Wypełnij wymagane informacje i kliknij "Rejestracja"
3. Aby dokonać zakupu bez rejestracji - wypełnij wymagane dane i kliknij przycisk "Kontynuuj"
5) Adres i wybór transportu
W tym krokunależy sprawdzić adres do wysyłki. Jeśli jest prawidłowy wciśnij "Dalej" Następnym krokiem jest wybór transportu, który Państwu odpowiada. Należy pamiętać, żekażdyśrodek transportu jestzwiązany zmetodąpłatności zazamówienie i różni się ceną. Tutaj można również zadecydować czy zakupiony towar ma być zapakowany w ozdobne opakowanie za dodatkową opłatą. Abykontynuować, kliknij przycisk"Dalej".
6)Wybór płatności i potwierdzenie
W tym krokunależy wybraćmetodę płatności, która jest związana z transportemwybranymw poprzednim kroku.Jeśli zgadzasz sięz zamówieniem, kliknij "potwierdźzamówienie". Następnie w okniepojawi się potwierdzenie, żezamówienie zostałozakończone i zostaniewysłany do ciebie e-maildo weryfikacji zamówieniai informacje o statusiezamówienia.
2. Mam kupon rabatowy z portalu. Jak mogę zamówić?
1) Wybórtowarów
Produkty, na które mają Państwo kupon można znaleźćna naszej stronie.
2) Szczegółowe informacje na temattowaru
Po kliknięciu na nazwę przedmiotu kliknij "Widok" tu uzyskasz szczegółowe informacje, takie jak kod produktu, szczegółowy opis, materiał, zdjęcie produktu.
3) Włóż produktdo koszyka
Jeśli wybrano produkt, kliknij"Dodaj do koszyka" produkt jest już w koszyku a ty możesz kontynuować zakupy. Po zakończonych zakupach wciśnij ''Koszyk"
4) Dane o kupującym
Dane kupującego są niezbędnedopomyślnejrealizacji zamówienia.Podczas zakupówzkuponem rabatowym musiszzarejestrować się nanaszej stronie.
Jeśli jesteś jużzarejestrowanyw naszym serwisie, musisz się tylkozalogować.
Jeśli nie jesteś zarejestrowany musisz to zrobić -podaj adrese-mail iutwórz konto. Wypełnijwymagane informacjei kliknij "Zarejestruj"
5) Adres i wybór transportu
Po zakończeniu zakupów kliknij "Koszyk" Pojawią się wszystkie produkty, które zakupiłeś.
W tym krokunależy sprawdzić, czy dane osobowe są poprawne, następniewypełnijpole"Bony Rabatowe" i wpisz kod z kuponu,kliknij "Dalej". Teraz wybierz formę płatności i przewoźnika. Transport jestzwiązany zmetodąpłatności dlatego ceny za usługę są inne. W tym krokumożna również wybrać czy produkt ma być zapakowany w ozdobne pudełko za dodatkową opłatą.Aby kontynuować, kliknij przycisk"Dalej".
6) Wybór płatności i potwierdzenie
W tym kroku należy wybrać metodę płatności, która jest związana z transportem. Jeśli zgadzasz się z zamówieniem, kliknij przycisk "potwierdź zamówienie". W następnym oknie pojawi się potwierdzenie, że zamówienie zostało zakończone i że zostanie wysłany do ciebie e-mail w celu weryfikacji zamówienia i informacja o statusie zamówienia.
7) Odbiór i wysyłka towarów
O tym, żezamówienie jest gotowedo odebrania w wybranym pukcie dystrybucjizostanieszpowiadomiony pocztą elektroniczną. Również gdy zamówienie zostanie wysłane będziesz powiadomiony e-mailem. Jeśli odbierasz produkt osobiście to weź ze sobą kupon rabatowy. Jeżeli wartośćtowaruprzekraczawartości wybranegobonu, musisz zapłacić różnicę.
3. Skąd mam wiedzieć, że zamówienie jest gotowe do odbioru lub zostało wysłane?
Realizacja zleceń trwa około 2-4 dni.
ODBIÓR OSOBISTY
Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru otrzymasz powiadomienie email, na adres e-mail na liście kontaktów.
WYSYŁKA NA ADRES
Gdyzamówienie jestwysyłane,użytkownik zostanie powiadomionyza pośrednictwem poczty elektronicznejnaadres e-mailna liście kontaktów. Zostanie również wysłanysms(numertelefonujako kontakt)z nr listu przewozowego.
4. Co zrobić aby wybrać rozmiar pierścionka lub kolor (jeśli jest więcej opcji)?
Jeśli wybrany produkt ma rozmiar lub kolor, podaj tę informację w polu komentarza. Pole jest wyświetlane w kroku "Adres" i to tylko jeśli kupujesz gdy jesteś zarejestrowany.
Jeżeli nie chcesz się zarejestrować w naszym sklepie, możesz wysłać dodatkowe informacje e-mailem allservice.gifts@gmail.com
W treści wiadomości e-mail należy podać swój numer zamówienia.
5. Nie mogę się zalogować do sklepu
Może się zdarzyć, że z powodu aktualizacji lub innych zmian w oprogramowaniu w sklepie może wystąpić błąd i trudności z logowaniem. Jeśli nie możesz zalogować się do sklepu po prostu kliknij na Zapomniałeś hasła? i postępuj zgodnie z instrukcjami.
6. Mam kuponu rabatowy do sklepu Eva's biżuteria. Jak go wykorzystać?
Wybrany produkt lub produkty włóż do koszyka, następnie kliknij na ''Koszyk'', pojawią się towary, które kupiłeś. Na końcu podsumowania jest opcja bony rabatowe i miejsce do wpisania kodu. Wpisz kod z kuponu i wciśnij "Dodaj"
7. Chcę reklamować zakupiony produkt. Co powinienem zrobić?
Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt, należy postępować zgodnie z naszą procedurą składania skarg. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w "INFORMACJE" w zakładce ''Reklamacje i gwarancja zwrotu pieniędzy"
8. Chcę zwrócić produkt. Co powinienem zrobić?
Jeśli chcesz zrezygnować z zakupionego produktu, więcej informacji znajdziesz na Zwrot pieniędzy GWARANCJA
9. Produkt został zapłacony za pośrednictwem witryny dyskontowej, jednak końcowa cena detaliczna jest bez zmian.
Wprowadzany jest zły kod kuponu rabatowego. Proszę jeszcze raz sprawdzić czy wprowadzany kod jest poprawny. Jeżeli jesteś pewien, że wpisujesz poprawny kod kuponu rabatowego skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta na allservice.gifts@gmail.com lub pod nr telefonu 511369798